Întrebări frecvente

Daca doresti alte informatii te rugam sa ne contactezi.

Am gresit datele de facturare. Se poate refactura comanda?

In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi. Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile si doar pentru facturile ce depasesc valoarea de 500 RON. Pentru a solicita o refacturare va rugam sa ne contactati.

Am primit un produs defect de nou (DOA), ce trebuie sa fac?

Contacteaza-ne la numarul 0364 73 87 59, sau prin e-mail shop@k-airsoft.ro, si in functie de categoria din care face parte produsul tau iti vom indica solutia oportuna

Care este avantajul unei comenzi online?

Plasarea comenzii online prezinta o serie de avantaje: a) Comenzile pot fi inregistrate la orice ora, fiind preluate in ordinea inregistrarii lor; b) Rezervarea produselor se face automat la inregistrarea comenzii, daca acestea au statusul „In stoc"; c) Poti verifica direct din contul tau toate comenzile efectuate.

Cat timp sunt rezervate in produsele comandate cu ridicare din magazin?

Produsele comandate cu ridicare din magazin sunt rezervate pentru 48 de ore de la primirea comenzii. Dupa expirarea celor 48 de ore, comanda este anulata automat daca produsele nu sunt ridicate sau daca nu vom primi o notificare care sa specifice exact data ridicarii comenzii.

Cand se livreaza comanda mea?

Comeznile efectuate se livreaza in 24/48 de ore daca acestea sunt disponibile in stoc. Produsele care nu sunt in stoc se aduc pe comanda iar termenul de livrare este indicat la fiecare produs.

Cum pot trimite produsul in service?

Completeaza formularul din pagina UPGRADE SI REPARATII si te vom contacta noi pentru detalii.

Cum verific daca produsul este eligibil pentru retur?

Un produs este eligibil pentru retur timp de 14 zile de la achizitie daca este in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet, socuri electrice).

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Banii se pot returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului de catre k-airsoft, in contul bancar indicat de catre dvs. Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati.

Produsul s-a defectat. Cum procedez pentru a fi reparat in garantie?

Daca produsul se afla in perioada de garantie te rugam sa ne contactezi.

Cum pot anula sau modifica o comanda activa?

O comanda activa poate fi anulata sau modificata telefonic la numerele: 0364 73 87 59 si 0733 06 26 04.

Produsul primit prezinta un defect fizic. Cum procedez?

Daca produsul primit are un defect fizic (este lovit, zgariat, fisurat, ciobit, spart) iti recomandam sa refuzi livrarea. Daca totusi ai acceptat coletul, iti recomandam sa nu folosesti produsul si sa ne aduci situatia la cunostinta in maxim 48 de ore de la livrare, prin completarea formularului de contact de pe pagina CONTACT. Sesizarea ulterioara nu va putea fi solutionata pozitiv.

Am primit alt produs decat cel comandat. Ce trebuie sa fac?

Daca ai primit alt produs decat cel comandat, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare. In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi.